7.11.12

L'ànima és qui et guia i és ella qui experimenta el que a tu et sembla viure



ENAMORAT DE LA VIDA

Soc un home afortunat
que te a dins una feblesa
i és que està enamorat
de la vida i la bellesa

Gaudir d'aquest sentiment
que ha despertat en mi la vida
m'omple el cor d’agraïment
i sento l'ànima enriquida

En tot hi veig la bellesa
 L'emoció sempre és a punt
El sentiment és qui em guia
i és qui em dona més plaer

Visc a vora del present
Amb poca cosa m'acontento
i així sempre em sento bé
gaudint d'allò que m'envolta

En la música hi trobo
el millor fil conductor
que em transporta dalt d'un núvol
i tot m'ho pinta de color

És el ball el meu punt dèbil
Si trobo bona parella
ja res més no necessito
tot és fon només hi és ella!

Ballant perdo el món de vista
És per mi un gran encanteri
que quan estic a la pista
em fa perdre el senderi

A la vida hi ha de tot
només ens cal agafar-ho
Però primer el que hem de fer
és deixar el que no serveixi

Cal que siguem coratjosos
i cercar el que volem
per que per a ser feliços
només cal que ho desitgem

Sense cap expectativa
per que és l'ànima qui et guia
i és ella qui experimenta
el que a tu et sembla viure

 Joan Martí
On hi ha un somni, hi ha un camí
____________________________________________________


ENAMORADO DE LA VIDA

Soy un hombre afortunado
con una debilidad
y es que está enamorado
de la vida y la belleza

Gozar de este sentimiento
que ha despertado en mi la vida
llena mi corazón de agradecimiento
y mi alma siento enriquecida

En todo veo la belleza
 La emoción siempre está presta
El sentimiento es quien me guía
y quien me ofrece más placer

Vivo a vera del presente
con poca cosa me contento
Así bien siempre me siento
y gozo de lo que me rodea

En la música encuentro
el mejor hilo conductor
que me lleva hasta las nubes
y lo pinta todo de color

Es el baile mi flaqueza
Si encuentro una pareja
nada más no necesito
todo se funde solo está ella!

Bailando me hipnotizo
es para mí un gran hechizo
y cuando estoy en la pista
pierdo el mundo de vista

En la vida hay de todo
solo tienes que cogerlo
Lo primero que has de hacer
es dejar lo que no sirve

Hay que ser muy corajosos
y buscar lo que queremos
pues podemos ser felices
solo que lo deseemos

Sin ninguna expectativa
pues es el alma quien te guía
y es quien experimenta
lo que tu crees que vives
___________________________________
Leer más poemas:

No hay comentarios:

Publicar un comentario