17.6.16

Unes cartes m'han donat i amb elles he de jugar. Si decideixo arriscar molt podré experimentar


EL VIATGE DE LA VIDA


La vida és com un viatge
i tant és allà on anar
És el camí que vaig fent
el de veres important

Visc amb tota intensitat
abocant-me plenament
gaudint de cada emoció
amarat de sentiment

Estirat damunt la balsa
que va lliscant riu avall
prenc el sol quan ell llueix
o em remullo si es que plou


M'omplo de bona energia
que em neteja i m'aclareix
Em sadollo amb els colors
i amb la llum que m'envaeix

Si les coses es compliquen
i em sento amenaçat
m'arrauleixo a dintre meu
en pau i tranquil·litat

I quan torna a sortir el sol
m'adono que aquesta vida
és quelcom extraordinari
que dóna gust de gaudir

Unes cartes m'han donat
i amb elles he de jugar
Si decideixo arriscar
molt podré experimentar

Sí, allò que més m'agrada
es passar-m'ho bé jugant
per això m'hi llanço de cap
doncs jugar em fa sentir viu

________________________________

Joan Martí
11.02.2014

VERSION EN CASTELLANO

EL VIAJE DE LA VIDA

La vida es como un viaje
y tanto es allí donde ir
Es el camino que voy haciendo
el de verdad importante

Vivo con toda intensidad
implicandome plenamente
disfrutando de cada emoción
empapado de sentimiento

Echado sobre la balsa
que se desliza río abajo
tomo el sol cuando él luce
o me remojo si es que llueve

Me lleno de buena energía
que me limpia y me aclara
Me sacio con los colores
y con la luz que me invade

Si las cosas se complican
y me siento amenazado
me acurruco dentro de mí
en paz y tranquilidad

Y cuando vuelve a salir el sol
me doy cuenta que esta vida
es algo extraordinario
que da gusto de disfrutar

Unas cartas me han dado
y con ellas he de jugar
Si decido arriesgar
mucho podré experimentar

Sí, lo que más me gusta
es pasarlo bien jugando
por eso me lanzo de cabeza
pues jugar me hace sentir vivo

No hay comentarios:

Publicar un comentario