3.6.16

Treu-te tot el pes de sobre i comença aixecar el vol que la vida el que s’espera és que arribis fins al sol


FLUEIXO


Em deixo endur per la vida
en un continu bressolar
que em duu d’aquí cap allà
amb una gran harmonia

Quan estic desorientat
em capbusso a dintre meu
per retrobar-hi la força
que m’empenyi endavant

En aquest lloc tan preuat
on tot és pau i energia
m’hi amaro a bastament
i el camí se m’il·lumina


És aquest secret poder
el que em fa sentir confiat
per això deixo fluir el meu ser
ben protegit i estimat

Un dolç calfred m’envaeix
una íntima sensació
quan amb l’ànima connecto
tot omplint-me d’emoció

Tot és tal com ha de ser
però jo hi tinc el meu paper
que és el de deixar-me viure
sempre a punt per a gaudir

Un miracle el que t’envolta
és el que fa... que tot passi
i no l’acabes d’entendre
sacsejant-te a tothora

Energia garantida
que es transforma en amor
sempre a l’abast del teu cor
per a fruïr de la vida

Treu-te tot el pes de sobre
i comença aixecar el vol
que la vida el que s’espera
és que arribis fins al sol

________________________________

Joan Martí
16.07.2014

VERSIÓN EN CASTELLANO

FLUYO

Me dejo llevar por la vida
 en un continuado mecer
que me lleva de aquí para allá
con una gran harmonía

Cuando estoy desorientado
me zambullo en mi interior
para reencontrar la fuerza
que me empuje adelante

En este lugar tan preciado
donde todo es paz y energía
me empapo muy a fondo
y el camino se me ilumina

Es este secreto poder
el que me hace sentir confiado
por eso dejo fluir mi ser
bien protegido y amado

Un dulce escalofrío me invade
una íntima sensación
cuando con mi alma conecto
llenándome de emoción

Todo es tal como ha de ser
pero yo tengo mi papel
que es el de dejarme vivir
siempre dispuesto a gozar

Un milagro el que te envuelve
es el que hace que todo pase
no lo acabas de entender
y te sacude en todo momento

Energía garantizada
que se transforma en amor
al alcance de tu corazón
para disfrutar de la vida

Quítate todo el peso de encima
y comienza alzar el vuelo
que la vida lo que espera
es que llegues hasta el sol



No hay comentarios:

Publicar un comentario