7.6.16

Així dóna gust viatjar sabent que darrera teu sempre hi ha algú que vetlla per donar-te un cop de ma


AGRAÏMENT



Dono gràcies a la vida
per estar ara i aquí
per l’entorn on soc posat
per tot el que m’engalana

Ara espolso i esbandeixo
tot allò que no em fa bé
i després de beneir-ho
amb fermesa ho deixo anar

Vaig lliscant damunt la vida
visc amatent i confiat
Si quelcom he de canviar
el meu esperit m’ho dirà


Així dóna gust viatjar
sabent que darrera teu
sempre hi ha algú que vetlla
per donar-te un cop de ma

No sé mai el què m’espera
però em confio plenament
en els braços de la Vida
que m’acullen dolçament

D’aquest amor per la Vida
ningú em podrà separar
per que tot el que ella em dóna
em deixa ben sadollat

Poques coses tinc tan clares
com saber que ella m’estima
i que a tothora amorosa
fa que el meu pas no tremoli

Gràcies energia divina
per que em fas sentir curull
omplint-me de benestar
i amarant-me d’alegria

_____________________________

Joan Martí
11.02.2014

 VERSION EN CASTELLANO

AGRADECIMIENTO

Doy gracias a la vida
por estar ahora y aquí
por el entorno donde estoy
por todo lo que me adorna

Ahora sacudo y enjuago
todo aquello que no me hace bien
y después de bendecirlo
con firmeza lo dejo ir

Voy deslizándome por la vida
vivo atento y confiado
Si algo he de cambiar
mi espíritu me lo dirá

Así da gusto viajar
sabiendo que detrás de ti
siempre hay alguien que vela
para echarte una mano

No sé nunca lo que me espera
pero me confío plenamente
en los brazos de la Vida
que me acogen dulcemente

De este amor por la Vida
nadie podrá separarme
porque todo lo que ella me da
me deja bien saciado

Pocas cosas tengo tan claras
como saber que ella me quiere
y que siempre amorosa
hace que mi paso no tiemble

Gracias energía divina
porque me haces sentir rebosante
llenándome de bienestar
y empapándome de alegría



No hay comentarios:

Publicar un comentario