24.9.14

Jo només soc l’instrument i és el mestre que m’acull qui fa sonar la tonada


LA FORTALESA AMAGADA

 Amb el batec de cada dia,
vaig fent via ben tranquil
emparat pel meu esperit.
que em sosté i m’il·lumina,
protegint-me dia i nit

No m’oblido d’aquesta eina
que és a dins meu amagada,
sempre a punt, sempre a l’abast
conduint tots els meus passos
amb cura i seguretat

Dóna gust anar pel món,
confiat i sense por,
transitant-hi ben lleuger
amb la guia del sentiment
i l’escalf de l’emoció

Amb aquesta fortalesa
tot allò que em va passant
sempre és el més adient
 doncs malgrat els meus punts dèbils
no em deixa trontollar.


Beneit ésser infinit
que m’acull i em duu als braços
donant-me el millor aixopluc,
Des de que me n’he adonat
tot en mi ha canviat

Sense ell jo no soc res.
M’està bé el que em proposa
Res no vull que ell no vulgui
i encara que no ho entengui
m’agrada sentir el que sento

Meravelles jo puc fer
amb aquest suport tan gran.
Però només soc l’instrument
i és el mestre que m’acull
qui fa sonar la tonada

_____________________________________

J.M. On hi ha un somni hi ha un camí
4.09.2014

LA FORTALEZA ESCONDIDA

Con el latido de cada día,
voy haciendo camino bien tranquilo
amparado por mi espíritu.
que me sostiene y me ilumina,
protegiéndome día y noche

No me olvido de esta herramienta
que está dentro de mí escondida,
siempre a punto, siempre a mano
conduciendo todos mis pasos
con cuidado y seguridad

Da gusto ir por el mundo,
confiado y sin miedo,
transitando bien ligero
con la guía del sentimiento
y el calor de la emoción

Con esta fortaleza
todo lo que me va pasando
siempre es lo más adecuado
  pues a pesar de mis puntos débiles
no me deja tambalear.

Bendito ser infinito
que me acoge y me lleva en brazos
dándome el mejor cobijo,
Desde que me he dado cuenta
todo en mí ha cambiado

Sin él yo no soy nada.
Me está bien lo que me propone
Nada quiero que él no quiera
y aunque no lo entienda
me gusta sentir lo que siento

Maravillas puedo hacer
con este apoyo tan grande.
Pero sólo soy el instrumento
y es el maestro que me acoge

quien hace sonar la música

No hay comentarios:

Publicar un comentario