9.9.14

Ara és una papallona qui no para de tombar al voltant d’aquella flor de qui s’ha enamorat


UN CANT SENSE PROPÒSIT

Canto només per que sí
ballo per que em fa sentir bé
però, sobre totes les coses,
el que vull és estimar

Tot ho veig amb ulls d’infant
és el meu cor qui em guia
m’està bé tot el que passa
i així m’hi deixo amarar

Prenc el sol amb els ulls clucs
l’escalfor m’entra pels porus
m’acarono amb la sorra
i la flaire de la mar

L’aigua m’acull i em refresca
m’enlluerno amb tanta llum
m’endormisco amb els bells sons
i el batec de les onades


Sota l’ombra d’un gran arbre
em bressolo mansament
extasiat per l’esplendor
que m’embarga el sentiment

Dalt del cel els núvols dansen
un ballet que no te igual
una festa per la vista
que m’atura el pensament

I de sobte a prop meu
un ocell fa saltirons
cercant quelcom per menjar
fins que torna a aixecar el vol

Ara és una papallona
qui no para de tombar
al voltant d’aquella flor
de qui s’ha enamorat

Ah esplèndida natura
un regal fora de mida
i no trobo les paraules
per a poder-lo abastar

_____________________________________

J.M – On hi ha un somni hi ha un camí



UN CANTO SIN PROPÓSITO

Canto sólo por que sí
bailo por que me hace sentir bien
pero, sobre todas las cosas,
lo que quiero es amar

Todo lo veo con ojos de niño
es mi corazón el que me guía
me está bien todo lo que pasa
y así me dejo empapar

Tomo el sol con los ojos cerrados
el calor me entra por los poros
me acaricio con la arena
y el aroma de la mar

El agua me acoge y me refresca
me deslumbro con tanta luz
me adormezco con los bellos sonidos
y el latido de las olas

Bajo la sombra de un gran árbol
me acuno mansamente
extasiado por el esplendor
que me embarga el sentimiento

En el cielo las nubes danzan
como un ballet sin igual
una fiesta para la vista
que me detiene el pensamiento

Y de repente cerca de mí
un pájaro hace saltitos
buscando algo para comer
hasta que vuelve a levantar el vuelo

Ahora es una mariposa
quien no para de girar
alrededor de aquella flor
de quien se ha enamorado

Ah espléndida naturaleza
un regalo fuera de medida
y no encuentro las palabras
para poderlo abarcar 

No hay comentarios:

Publicar un comentario