18.9.14

Aquests móns són a l’abast plens d’amor, calma i bondat


UNA BELLA FANTASIA 



Tot comença amb un somni
i segueix amb un desig
que regat amb il·lusió
mica en mica fa camí

Si t’ho pots imaginar
és que es pot fer realitat
Només cal deixar volar
allò que es diu fantasia

Jo ho he volgut provar
i he anat a donar un tomb
cap a l’univers immens
cercant noves sensacions

Llocs insòlits i atractius
on compartir la saviesa
i noves experiències
amb qui allà em pugui trobar

Rebo el seu acolliment
i jo ofereixo els meus dons
El respecte i l’atenció
hi són sempre ben present

La meva capacitat
es desplega exultant
Soc capaç de meravelles
que em deixen ben astorat

Tot és bell a dins i a fora
se m’eixampla l’esperit
no hi ha res que ho entrebanqui
doncs el gaudi és infinit

L’aroma d’un camp florit
o el bell arc de Sant Martí
El brogit d’un fresc salt d’aigua 
o el dolç cant de mil ocells

Aquests móns són a l’abast
plens d’amor, calma i bondat
i tots els podem trobar
doncs són al nostre costat
____________________________________


UNA BELLA FANTASÍA

Todo comienza con un sueño
y sigue con un deseo
que regado con ilusión
poco a poco hace camino

Si te lo puedes imaginar
es que se puede hacer realidad
Sólo hay que dejar volar
lo que se llama fantasía

Yo lo he querido probar
y he ido a dar una vuelta
hacia el universo inmenso
buscando nuevas sensaciones

Lugares insólitos y atractivos
donde compartir la sabiduría
y nuevas experiencias
con quien allí me pueda encontrar

Recibo su acogida
y yo ofrezco mis dones
El respeto y la atención
están siempre bien presente

Mi capacidad
se despliega exultante
Soy capaz de maravillas
que me dejan asombrado

Todo es hermoso dentro y fuera
se me ensancha el espíritu
no hay nada que lo entorpezca
pues el disfrute es infinito

El aroma de un campo florido
o el bello arco iris
El ruido de un salto de agua
o el dulce canto de mil pájaros

Estos mundos están disponibles
llenos de amor, calma y bondad
y todos los podemos encontrar
pues están a nuestro lado
____________________________________

J.M. On hi ha un somni hi ha un camí
4.09.14


No hay comentarios:

Publicar un comentario