30.6.14

Si vols viure has d'estimar i això vol dir arriscar-se per a gaudir-ne fins a baix


 L’AVENTURA DE L'AMOR 



Una aventura molt ferma
on no hi manquen els sotracs
però no me la vull pas perdre
per que viure és això

Maldo per ser un bon amant
tot i estar a mercè del vent
que em mena allà on bufa
sense que hi pugui fer res

Però no deixo d'insistir
Un irreductible Sísif
empenyent la bola amunt
fins que em torna a caure avall


Poc a poc vaig entenent-lo
hi veig tot el seu valor
li dono molta importància
no sé viure sense ell

És de caire inabastable
però sempre molt desitjable
Una experiència total
que mereix l’esforç que cal

Tan hormones com neurones
fan la feina que han de fer
Unes encenen el foc
les altres hi posen ordre

A una conclusió he arribat
que viure és estimar
i això vol dir arriscar-se
per a gaudir-ne fins a baix

Cada cop més convençut
tot i que no és cosa fàcil
vaig endavant ben segur
per que paga molt la pena

I així visc el dia a dia
assaborint el que em porta
lliscant sobre les onades
i amarant-me en l’amor

_______________________________________


LA AVENTURA DEL AMOR

 Una aventura estupenda
donde no faltan los baches
pero no me la quiero perder
porque eso es vivir

Procuro ser buen amante
pero estoy a merced del viento
que me lleva donde sopla
sin que yo pueda hacer nada

Pero no dejo de insistir
un irreductible Sísifo
empujando arriba la bola
hasta que me vuelve a caer

Poco a poco voy entendiéndolo
veo todo su valor
le doy mucha importancia
no sé vivir sin él

Es de cariz inabarcable
pero siempre muy deseable
Una experiencia total
que merece un buen esfuerzo

Tanto hormonas como neuronas
hacen lo que han de hacer
Unas encienden el fuego
las otras ponen orden

A una conclusión he llegado
que vivir es amar
y eso es arriesgarse
para gozarlo hasta el fondo

Cada vez más convencido
aunque no sea cosa fácil
voy tirando bien seguro
pues vale mucho la pena

Y así vivo el día a día
saboreando lo que me trae
deslizándome sobre las olas
empapándome de amor

__________________________________


Joan Martí - 26.06.2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario