7.1.14

M’esborrona aquest misteri, la bellesa que desplega, l’energia que s’hi amaga




LA SARDANA DE LA VIDA

M’esborrona aquest misteri
la bellesa que desplega
l’energia que s’hi amaga
la perfecció que l’anima

Com bressola la sardana
movent-se amunt i avall
anant d’un cantó a l’altre
estantissa i encantada

Una anella indecisa
que no sap ben bé on va
metàfora de la vida
que em té a mi ben encisat

Tot plegat un encanteri
ple de ritme i de color
Tan a l’una com a l’altra
les porto a dins del cor

No els hi trobo l’entrellat
doncs potser no en tenen cap
Són com ara uns “caballitos”
que volten sense parar

I després de molt tombar
a la “fira” on m’han ficat
m´he adonat del gran valor
d’allò que m’ha estat donat

Davant tanta meravella
me’n sento molt agraït
És una història tan bella
que la frueixo amb gran delit

La sardana i la vida
dues coses ben diferents
que em donen molta alegria
i m’omplen de sentiments

Com que la vida m’estima
 per ella em deixo estimar
i la visc en companyia
de qui també vol ballar

______________________________________________________



LA SARDANA DE LA VIDA (castellano)


Me estremece este misterio
la belleza que despliega
su energía escondida
la perfección que la anima

Como oscila la sardana
moviéndose arriba y abajo
yendo de un lado a otro
vacilante y encantada

Un anillo indeciso
que no sabe dónde va
metáfora de la vida
que me tiene a mí prendado

Todo ello un hechizo
lleno de ritmo y color
Tanto a una como a otra
las llevo en el corazón

No les hallo el entramado
pues tal vez ninguno tienen
Son como unos "caballitos"
que dan vueltas sin cesar

Y después de muchos tumbos
en la "feria" que me han metido
he descubierto el gran valor
de lo que me ha sido dado

Ante tanta maravilla
me siento agradecido
Es una historia muy bella
que disfruto con deleite

La sardana y la vida
dos cosas bien diferentes
que me dan mucha alegría
y me llenan de sentimientos

Como la vida me ama
  por ella me dejo amar
y la vivo en compañía
de quien también quiere bailar

____________________________________________


Joan Martí
On hi ha un somnni, hi ha un camí

No hay comentarios:

Publicar un comentario