12.12.13

Gaudir de la Vida o bé patir-la només depèn de nosaltres

ACCEDIR AL VÍDEO
GAUDIR COM INFANTS

A la vista d’aquest vídeo se t’omple el cor d’alegria i t’adones de la poca importància que tenen les coses que habitualment ens tenen angoixats.

Un bany d’aquesta mena d’ingenuïtat i espontaneïtat ens transporta al lloc que tots tenim a dins i que ens pot guarir de qualsevol cosa que ens afecti.

Gaudir d’una manera simple, lleugera, deixant de prendre’ns tan seriosament com sembla que ho haguem de fer per “estar en societat”

No fem cap mal a ningú i la nostra actitud desimbolta s’encomanarà com un virus potent i beneficiós que alleugerà penes, eixamplarà cors i ajudarà a donar-li la volta a un món enfonsat en la desorientació.

Simplificant-ho molt, val a dir que la Vida la gaudim o bé la patim i depèn només de nosaltres escollir una o altra actitud, siguin quines siguin les circumstàncies que ens envoltin.

Per molt masegats que puguem estar, sempre és a la nostra ma la forma com ens prenem la Vida. Sempre hi ha un espai on nosaltres som els amos i aquest espai és a dins nostre.

Algú va dir: La felicitat és un estat d’ànim. Estic completament d’acord. No depèn de cap factor extern, tot i que, hi ha situacions que hi poden ajudar. Però res pot substituir la nostra predisposició interna, la nostra acceptació del que succeeix, la nostra plena confiança en la Vida de qui en som l’expressió visible.

No és un discurs “flower power” És un fet contrastat i que tots tenim a l’abast si girem els ulls cap endins per retrobar el nostre nen interior i el fem reviure amb tota la tendresa que faci falta.

Joan Martí
On hi ha un somni, hi ha un camí
____________________________________________

GOZAR COMO CRÍOS

A la vista de este vídeo se llena el corazón de alegría y te das cuenta de la poca importancia que tienen las cosas que habitualmente nos tienen angustiados .

Un baño de este tipo de ingenuidad y espontaneidad nos transporta al lugar que todos tenemos dentro y que nos puede curar de cualquier cosa que nos afecte .

Disfrutar de una manera simple , ligera , dejando de tomarnos tan en serio como parece que lo tengamos que hacer para "estar en sociedad"

No hacemos daño a nadie y nuestra actitud desenvuelta se propagará como un virus potente y beneficioso que alivirá penas, ensanchará corazones y ayudará a darle la vuelta a un mundo hundido en la desorientación .

Simplificando mucho , cabe decir que la Vida la disfrutamos o bien la sufrimos y depende sólo de nosotros escoger una u otra actitud , sean cuales sean las circunstancias que nos rodeen .

Por muy magullados que podamos estar , siempre está en nuestra mano la forma como nos tomamos la Vida . Siempre hay un espacio donde nosotros somos los dueños y este espacio está en nuestro interior .

Alguien dijo : La felicidad es un estado de ánimo . Estoy plenamente de acuerdo. No depende de ningún factor externo, aunque, hay situaciones que pueden ayudar. Pero nada puede sustituir nuestra predisposición interna , nuestra aceptación de lo que sucede , nuestra plena confianza en la Vida de quien somos la expresión visible .

No es un discurso " flower power " Es un hecho contrastado y que todos tenemos al alcance si giramos los ojos hacia adentro para reencontrar nuestro niño interior y lo hacemos revivir con toda la ternura que haga falta .  

No hay comentarios:

Publicar un comentario