24.1.13

Tan me fa si això us espanta m’és igual si no s’entén



AMB EL COR A LA MA

El meu tarannà sensible
sovint em fa tremolar
prefereixo aquesta angoixa
a sentir-me a dins tancat

Em mantinc dempeus i obert
m’embriago amb els sentits
i agraeixo a la vida
tot el que ella m’ha ofert

Les meves necessitats
ufanoses em sacsegen
i jo les acullo totes
amb la millor voluntat

La meva pell és tan fina
que em sento unit a tot
i m’agrada el que sento
per que visc amb il·lusió

Res no hi ha en mi d’amagat
sempre dic tot el que penso
tinc a ma tot el que sento
i em va bé per caminar

El que sento a dintre meu
sempre ho deixo sortir a fora
No m’avergonyeix plorar
ni expressar cap sentiment



Vaig amb el cor a la ma
i a tothom li ofereixo
Si també el seu em donen
en millors mans no podrà estar

Tan me fa si això us espanta
m’és igual si no s’entén
el que vull sobre de tot
és viure intensament

De la vida no hem de fer
cosa tan malaguanyada
encongits a dins la por
negant-nos el goig de viure

Joan Martí
  ON HI HA UN SOMNI, HI HA UN CAMÍ
19.01.2013
____________________________________________________

 CON EL CORAZÓN EN LA MANO

Mi talante tan sensible
me produce algún temblor
pero eso lo prefiero
a encerrarme en mi interior

Me mantengo en pie y abierto
Me emborrachan los sentidos
Y agradezco a la vida
Todo lo que me ha ofrecido

Mis propias necesidades
afanosas me sacuden
Y yo las acojo a todas
de forma voluntariosa

Mi piel es cosa tan fina
que me siento unido a todo
Y me gusta lo que siento
por que todo me ilusiona

Nada oculto hay en mi
Siempre digo lo que pienso
Tengo a mano lo que siento
pues va bien en mi camino

Lo que en mi interior yo siento
siempre lo dejo salir
No me avergüenza llorar
ni expresar un sentimiento

Voy con el corazón en la mano
y a todos se lo ofrezco
Si el suyo también me dan
estará en buenas manos

Me da igual si eso espanta
Me da igual si no se entiende
Lo que quiero únicamente
Es vivir intensamente

No hemos de hacer de la vida
una cosa malograda
y encogidos por el miedo
negarnos vivir con gozo

No hay comentarios:

Publicar un comentario