13.11.12

En uns temps sense horitzó el millor és girar-se endins i descobrir la il·lusió



LA COSA MÉS BELLA  

En uns temps sense horitzó
el millor és girar-se endins
i descobrir la il·lusió
que ens espera i tots tenim

Un altra forma de viure
és quelcom que tinc a mà
per que sempre puc triar
amoïnar-me o somriure

Quan a una veu dins el cor
sento dir-li: Vull volar!
ben segur que hi puc confiar
doncs per mi és el millor

Només m’he de deixar anar
per que aflori el sentiment
que il·lumini el meu present
i el cor em faci esclatar

Soc un ànima i un cos
un bon equip de viatge
que suposa un gran bagatge
per al trànsit d’aquest món


Des del cos l’ànima em parla
i em suggereix on anar
Feina meva és escoltar-la
si el que vull és encertar

A tothom ben alt puc dir
que, fins ara, fer-li cas
ha estat una gran joia
de la que no me’n ser avenir

Ella és la que em fa costat
qui te cura i em consola
Quan les coses no tinc clares
me’n fa veure les sortides

Com som el mateix jo i ella
segur em sento i confiat
doncs no hi ha cosa més bella
que el sentir-se estimat

Joan Martí
On hi ha un somni, hi ha un camí
_______________________________________
Llegir més poemes:



LA COSA MÁS BELLA  

Cuando no hay horizonte
lo mejor es mirar dentro
y descubrir la ilusión
que me espera igual que a todos

Otra forma de vivir
es algo que tengo a mano
pues siempre puedo escoger
preocuparme o sonreír

Cuando a una voz dentro de mi 
le oigo decir: Quiero volar!
sin dudar puedo confiar
pues para mi es lo mejor

Solo he de dejarme ir
para que aflore el sentimiento
que ilumine mi presente
y haga estallar mi corazón

Estoy hecho de alma y cuerpo
un buen equipo de viaje
que supone un gran bagaje
para el tránsito del mundo

Des del cuerpo el alma me habla
y me sugiere donde ir
Mi trabajo es escucharla
si es que quiero bien vivir

A todos bien alto digo
que, hasta ahora, hacerle caso
ha sido un tan gran gozo
que aun me cuesta de creer

Ella es quien está a mi lado
quien me cuida y me consuela
Si las cosas no están claras
me hace obvias las salidas

Al ser lo mismo yo y ella
me hace estar muy confiado
pues no hay cosa más bella
que el sentirse estimado

Del alma que llevo adentro
estoy muy enamorado
porque ella siempre me lleva
amorosa de su mano

No hay comentarios:

Publicar un comentario